اعزام فوری لوله بازکن به سراسر تهران 09191761396

لوله بازکنی یافت آباد

لوله بازکنی یافت آباد

فهرست مطالب

لوله بازکنی یافت آباد تهران 24 ساعته فوری و ارزان با نرخ اتحادیه تضمینی. بلافاصله پس از تماس مشتری، لوله بازکن این مجموعه در کمترین زمان به محل ارسال می شود و با فاکتور رسمی خدمات 100% تضمینی را ارائه می دهند. این سرویس 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتی تعطیلات رسمی سال بدون کثیف کاری توسط چاه بازکن حرفه ای و مجرب در دسترس می باشد.

شماره لوله بازکنی یافت آباد

شماره لوله بازکنی یافت آباد شرکت رفع گرفتگی لوله یافت آباد خدمات رفع گرفتگی لوله را به صورت شبانه روزی با بهترین کیفیت توسط کارشناسان حرفه ای با تجهیزات پیشرفته ارائه می دهد. برای ثبت درخواست لوله بازکنی در یافت آباد فقط با شماره 09191761396 تماس بگیرید کارشناسان ما بلافاصله نیروی مربوطه را اعزام خواهند کرد.

لوله بازکنی یافت آباد

لوله بازکنی در یافت آباد بدون آسیب و تخریب ، فنر مجزا برای هر نوع لوله و با انواع سر فنر مخصوص لوله های سخت، قیر و سیمانی کاملا تضمینی و با قیمت مناسب انجام می شود. در صورت بروز مشکل در چاه و فاضلاب همکاران ما در لوله بازکنی یافت آباد تهران فعال و آماده خدمت رسانی به صورت شبانه روزی می باشند.

لوله بازکنی منطقه یافت آباد بدون کثیفی

معضل گرفتگی فاضلاب در دهه‌های اخیر در نتیجه رشد مناطق مسکونی و ساختمان‌های آپارتمانی افزایش داشته است. لوله بازکنی یافت آباد دارای ابزارهای متعددی برای رفع انسدادهای شدید و خرد کردن رسوبات است. سطح بالای تخصص متخصصان، تشخیص و رسیدگی به خطر نشتی و ترکیدگی در سیستم های فاضلاب را ساده می کند.

پس از رفع انسداد، تکنسین سرویس منطقه یافت آباد محل را تمیز می کند و یک لوله تمیز و بدون رسوب به مشتری می دهد. قبل از استفاده، تمام فنرها، سر فنرها و تجهیزات تمیز و ضدعفونی می شوند.

خدمات ما در لوله بازکنی یافت آباد

خدمات رفع انسداد لوله: لوله های رایزر اصلی و فرعی، کفشور حمام و آشپزخانه، سرویس بهداشتی، پشت بام، بالکن و … با دستگاه های پیشرفته.

رفع گرفتگی های شدید: رفع گرفتگی های سخت و سیمانی، گرفتگی با مصالح ساختمانی و نخاله (قیر، سیمان، بتن، ماسه)، لوله های چدنی و قدیمی با ابزار و فنر مخصوص.

سرویس توالت فرنگی: توالت ایرانی (عادی)، توالت فرنگی، نصب و تعمیر فلاش تانک، تعمیر قطعات داخلی توالت فرنگی، اتصالات سیفون، نصب سنگ توالت

سرویس سینک آشپزخانه: رفع گرفتگی سینک و چاه فاضلاب آشپزخانه، تعمیر و آب بندی اتصالات سیفون، رفع گرفتگی سینک

خارج کردن شی با ارزش از چاه: خارج کردن تمامی اجسام با دستگاه به روز و پیشرفته به نام دستگاه مکش و حل مشکل کاملا تضمینی و با قیمت مناسب سرویس فوری

 

تشخیص ترکیدگی لوله یافت آباد

تشخیص نشتی لوله یافت آباد در لوله های آب و فاضلاب با استفاده از دستگاه تشخیص نقطه الکتریکی می باشد. به عنوان تضمینی برای اطمینان از کار ما می توانید در حضور تشخیص کار محل را تخریب کنید و تعمیر را به همان تشخیص کار بسپارید. مرمت بدون کنده کاری و تخریب برای شما انجام می شود.

دستگاه نقطه زن مخصوص قادر به تعیین نقاط نشتی و ترکیدگی در لوله های آب و فاضلاب می باشد. در صورت موافقت مشتری تعمیر محل بدون تخریب و کنده کاری توسط سرویسکار انجام خواهد شد.

تخلیه چاه یافت آباد

تخلیه چاه یافت آباد از ریزش چاه جلوگیری می کند و برای جلوگیری از خطر ریزش چاه نیاز به بازدید سالانه دارد. تخلیه چاه در یافت آباد تهران از فرسودگی چاه و خطرات ناشی از آن جلوگیری می کند. بسیار جدی بوده و در صورت عدم رعایت و بی توجهی به این امر حوادث غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت.

اگر 5 سال است که چاه فاضلاب خود را تخلیه نکرده اید، اکنون باید تخلیه کنید. تخلیه چاه فاضلاب برای هر چاهی ضروری است که نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی دارد. وضعیت چاه باید در دوره های خاص بهره برداری بررسی شود تا زمان لازم برای تخلیه چاه برآورد شود. با این کار چاه سالم می ماند و از ریزش چاه فاضلاب جلوگیری می شود.

برای تخلیه چاه به ابزارهایی مانند تانکر، پمپ مکنده و پمپ تخلیه چاه نیاز است که در کنار این تجهیزات به نیروی کار ماهر نیاز است.

تخلیه چاه با پمپ مکش و لجن کش و شستشوی کانال با واتر جت است.

چاه بازکنی در یافت آباد تهران

با دستگاه جدید چاه بازکن های ما پس از مراجعه به محل و بازدید رایگان، نوع گرفتگی و مشکل را شناسایی کرده و بر اساس آن بهترین را انتخاب می کنند. از جمله روش های که در این مجموعه استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لوله بازکنی یافت آباد با ژنراتور برقی (فنر برقی)

ژنراتور برقی یا فنر برقی در مقایسه با ابزار و وسایل دیگر کاربردهای فراوانی دارد. این دستگاه با قابلیت سرعت بالا و دور موتور قوی زمان لازم برای رفع گرفتگی ها را کاهش می دهد. فنر برقی انواع فنرها و سر فنرها را با قدرت بالا در داخل لوله می چرخاند. مناسب برای گرفتگی لوله های کفشور، رایزر اصلی، لوله های آشپزخانه و حمام،سرویس بهداشتی و … .

لوله بازکنی با سه نظام

سه نظام نوعی گیره برای بستن مته روی دریل و دستگاه فنرزنی است که منجر به افزایش راندمان دستگاه و کمک به بازکردن گرفتگی های شدید می شود. در شرایطی که لوله ها به شدت گرفتگی دارند، سرویسکاران ما از سه نظام استفاده می کنند و کیفیت کار خود را تا حد زیادی افزایش می دهند. هزینه این خدمات با فنرزنی تفاوت چندانی ندارد اما کیفیت خروجی کار بالاتر است.

لوله بازکنی با دستگاه کمپرسور هوا

کمپرسور هوا یا پمپ تراکم هوا از نظر ابعاد بزرگتر از ژنراتور برقی است. این دستگاه از مخزن هوا و شلنگ مقاوم در برابر فشار تشکیل شده است. هنگام کار با کمپرسور، سرویسکار مقداری هوا را توسط دکمه کنترلر به مخزن تزریق می کند.

در مرحله بعد شلنگ را وارد دهانه سیفون فاضلاب یا سیفون توالت می کند. سپس با کمک اهرم تعبیه شده فشار هوای ناگهانی به لوله وارد می شود. با کمک فشار هوا می توان هرگونه گرفتگی یا گرفتگی شدید با اجسام را برطرف کرد. کمپرسور برای گرفتگی چاه های توالت مخصوصا توالت هایی که فنر برقی موجب تغییر رنگ می شود مناسب است.

خدمات شبانه روزی در یافت آباد

لوله بازکنی یافت آباد به صورت 24 ساعته خدمات خود را ارائه می دهد. بلافاصله پس از تماس شما، در کمتر از 20 تا 30 دقیقه به محل مورد نظر می رسند. و پس از شناسایی نوع و میزان گرفتگی، با بهترین تجهیزات پیشرفته، گرفتگی خط فاضلاب را برطرف می کنند.

نصب و تعمیر توالت فرنگی در یافت آباد تهران

سرویس کاران ما علاوه بر رفع گرفتگی توالت فرنگی ایرانی و خارجی خدمات دیگری از جمله نصب و تعمیر توالت فرنگی را نیز ارائه می دهند. سرویسکاران ما می توانند توالت فرنگی و ایرانی را بدون تخریب و کثیف شدن به توالت فرنگی تبدیل کرده و تعمیرات لازم را برای رفع مشکلات و خرابی های خود انجام دهند.

قیمت لوله بازکنی در یافت آباد تهران

هزینه لوله بازکنی در محدوده یافت آباد تهران با توجه به نوع مشکل در لوله ها و تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز تعیین می شود. اتحادیه لوله بازکنی نرخ های مشخصی را برای خدمات ارائه می دهد و با توجه به شرایط تغییرات اعمال می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تخلیه چاه و لوله بازکنی در یافت آباد می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

جدیدترین مقالات
مقالات مرتبط

2 پاسخ

    1. با سپاس از شما بابت کیفیت خدمات ارائه شده
      و قیمت های مقرون ب صرفه تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button