اعزام فوری لوله بازکن به سراسر تهران 09191761396

لوله بازکنی پونک

لوله بازکنی پونک

فهرست مطالب

خدمات لوله بازکنی پونک نیاز به دقت و مهارت، تجربه و رعایت نکات بهداشتی دارد. لوله‌ها مملو از باکتری‌ها، ویروس‌ها، میکروب‌ها و آلاینده‌های مختلف هستند که در صورت انتشار در خانه یا محیط‌های عمومی می‌توانند سلامت افراد را با خطر جدی مواجه کنند.

شماره لوله بازکنی در پونک

شرکت لوله بازکنی پونک دارای کادری ماهر و حرفه ای است که به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند. برای تماس با لوله بازکنی پونک می توانید با شماره تلفن 09191761396 درخواست لوله بازکن نمایید. خدمات فوری، بهداشتی و کاملا تضمینی را از ما بخواهید.

لوله بازکنی پونک شبانه روزی

اگر با مشکل گرفتگی توالت یا لوله فاضلاب در هر ساعتی از شبانه روز مواجه شدید، با ما تماس بگیرید تا بهترین راه حل را در اسرع وقت دریافت کنید. نیروی لوله بازکن پونک به صورت شبانه روزی در دسترس شماست.

لوله بازکنی پونک تهران

شما می توانید با تماس با شرکت لوله بازکنی پونک نزدیکترین سرویس لوله بازکنی را دریافت کنید که به صورت شبانه روزی پاسخگو است. در کمترین زمان کارشناس لوله بازکن به همراه ابزار آلات پیشرفته به محل اعزام می شود و مشکل شما را به صورت 100% تضمینی و بدون ایجاد آسیب، رفع خواهد کرد.

لوله بازکنی منطقه پونک

یکی از مشکلاتی است که همه ما در ساختمان های محل زندگی و کار خود با آن مواجه هستیم. گرفتگی لوله های فاضلاب است که مشکلات زیادی از جمله بوی نامطبوع و محدودیت استفاده از حمام و سرویس بهداشتی را به همراه دارد. بنابراین بهترین کار این است که با سرویسکاران لوله بازکنی منطقه پونک تماس بگیرید. مفتخریم که در پونک و مناطق اطراف در خدمت همشهریان عزیز هستیم.

تخلیه چاه پونک

شرکت تخلیه چاه علیزاده در پونک در زمینه تخلیه چاه فعالیت و تجربه فراوانی دارد و تخلیه چاه در پونک را به صورت کاملا مکانیزه با استفاده از تانکرها و دستگاه های قدرتمند مکش و لجن کش انجام می دهد. جهت ارائه خدمات به همشهریان محترم در منطقه پونک آماده هستیم.

تخلیه چاه ارزان و شبانه روزی پونک

تخلیه چاه پونک با قیمت مناسب یکی دیگر از مشکلاتی است که شهروندان همیشه از آن ناراحت و گله مند هستند. هزینه تخلیه چاه فاضلاب در پونک یکی از نکاتی است که با توجه به هزینه های بالای این کار قبل از هر کاری باید برطرف شود. خدمات ما ارزان تر از سایر شرکت ها می باشد.

لوله بازکنی با فنر برقی

فنر لوله بازکن برای بازکردن گرفتگی های سخت لوله توالت، خط آب آشپزخانه، حمام، سقف و کفشور استفاده می شود. فنر لوله بازکن از یک موتور و یک فنر و سه نظام تشکیل شده است. دستگاه لوله بازکنی دستگاهی است به شکل مته که فنر به سر آن متصل است. فنر لوله بازکنی پونک در واقع یک فنر پیچی متناسب با لوله است که انعطاف لازم برای حرکت در داخل خم لوله را دارد.

نحوه کار دستگاه فنرزنی

بدین صورت است که فنر به سه نظام دریل یا موتور مخصوص متصل شده و سر فنر وارد لوله می شود. پس از آن موتور را روشن می کنیم تا فنر شروع به چرخش کند. هنگامی که موتور روشن می شود و فنر لوله بازکن می چرخد، فنر را به آهستگی به داخل لوله فشار می دهیم. این کار را تکرار کرده تا فنر بیشتر وارد لوله شود و به قسمت مسدود شده لوله برسد. زمانی که نوک فنر به محل گرفتگی لوله می رسد موجب حرکت خاک یا مواد جامد داخل لوله شده و به سمت چاه می فرستد.

لوله بازکنی با کمپرسور هوا

کمپرسور یا دستگاه تراکم هوا متشکل از مخزن، فشار سنج، سوئیچ فشار، دینام و موتور تولید هوا هستند. هنگامی که به برق وصل می شود، دینام مقداری هوا را به مخزن تزریق می کند. وقتی درجه به 60 می رسد، دینام متوقف می شود و از انتقال باد به مخزن جلوگیری می کند. برای باز کردن خط فاضلاب از فشار باد استفاده می شود. در توالت هایی که فنر برقی باعث تغییر رنگ و آسیب به سنگ می شود استفاده می شود. از دیگر کاربردهای کمپرسور لوله های چدنی است که فنر داخل آنها راه پیدا نمی کند.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

معمولاً گرفتگی هر چاه یا لوله ساختمان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال یکی از بزرگترین دلایل گرفتگی چاه یا سینک آشپزخانه روغن های مایع هستند. این دسته از مواد به دلیل حل نشدن در آب می توانند تماس زیادی با محیط اطراف لوله ها داشته باشند. به همین دلیل به راحتی بر روی دیواره لوله ها رسوب می کنند. از دیگر عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گیرکردن بقایای غذا
  • گرفتگی ناشی از ته مانده چای
  • گرفتگی در اثر اجسام خارجی
  • جمع آوری دستمال توالت و انواع پارچه
  • مصالح ساختمانی مثل سیمان
  • رسوب، لجن و لعاب
  • مشکلات لوله کشی
  • اشکالات سیفون
  • تجمع مو در لوله ها

افتادن اجسام در توالت

اگر تلفن همراه یا جواهرات گرانبها یا دندان مصنوعی یا اسباب بازی های کودکان در توالت افتاد، قبل از هر کاری با ما تماس بگیرید تا به راحتی آنها را خارج کنید. همچنین اگر چیزی در توالت فرنگی شما افتاد که به زودی باعث گرفتگی لوله های شما شود، ما آماده هستیم تا با ابزارهای مخصوص این نوع اشیاء را خارج کنیم.

قیمت لوله بازکنی پونک

قیمت لوله بازکنی در پونک با توجه به نوع گرفتگی و شدت گرفتگی متفاوت است. اگر سینک آشپزخانه گرفتگی داشته باشد ممکن است در همان ابتدای لوله گرفتگی داشته باشد که با یک فنر ساده حل می شود.

اما اگر گرفتگی دورتر باشد و مواد سفت‌تری مانند سیمان، گچ و مو باعث گرفتگی شود، ممکن است به فنر سخت‌تر و زمان بیشتری نیاز داشته باشد که هزینه باز کردن لوله را افزایش می‌دهد.

قبل از شروع کار قیمت را به شما اعلام و در صورت توافق اقدام به رفع گرفتگی لوله می کنیم. اما به شما اطمینان می دهیم که قیمت لوله بازکنی ما کمتر از نرخ مصوب اتحادیه لوله بازکنی است.

عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی

برای محاسبه هزینه لوله بازکنی در پونک عوامل مختلفی موثر است که بر اساس آنها قیمت لوله بازکنی افزایش یا کاهش می یابد:

نوع و میزان گرفتگی لوله:

بسته به علت گرفتگی لوله مانند باقیمانده چای، گریس، سیمان، گچ، پوشک و … هزینه چاه بازکنی در پونک متفاوت خواهد بود. هر چه انسداد لوله سخت تر باشد، هزینه آن بیشتر می شود.

تجهیزات مورد نیاز و مورد استفاده:

روش و تجهیزاتی که لوله بازکن برای رفع گرفتگی لوله استفاده می کند مانند فنر برقی، دستگاه فشار هوا، دوربین فاضلاب و … نیز در هزینه لوله بازکنی تاثیر دارد. هرچه تجهیزات توسعه یافته تر و سنگین تر باشد، هزینه آن بیشتر است.

تعداد نیروهای مورد نیاز:

در برخی موارد به دلیل سختی کار یا حجم زیاد آن نیاز به استفاده از بیش از یک لوله بازکن می باشد. در این صورت هزینه بازکردن لوله به تعداد افراد بستگی دارد.

جدیدترین مقالات
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button