اعزام فوری لوله بازکن به سراسر تهران 09191761396

لوله بازکنی ونک

لوله بازکنی ونک

فهرست مطالب

امروزه با پیشرفت صنعت ساختمان و افزایش منازل مسکونی که اکثرا آپارتمانی هستند، مشکلات لوله کشی و گرفتگی آن از جمله مشکلات روزمره این ساختمان ها می باشد. که علل آن شیب نادرست لوله، لوله کشی اشتباه، افتادن اجسام و مواد داخل لوله، رسوب گذاری لوله و … می باشد، لوله بازکنی در ونک با تجهیزات پیشرفته بدون خرابی و کثیفی آماده ارائه خدمات به همشهریان می باشد.  اصلاحاتی که مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است.

شماره لوله بازکنی ونک

اگر ساکن منطقه ونک هستید و می توانید با شماره تلفن 09191761376 تماس بگیرید و از خدمات رفع گرفتگی لوله ونک به صورت شبانه روزی استفاده کنید و سرویسکار به محل شما اعزام می شود. کار با دستگاه فنربرقی تحت نظارت متخصص 100% تضمینی بدون آلودگی، بدون تخریب و بدون آسیب است.

لوله بازکنی ونک

لوله بازکنی میدان ونک با داشتن پرسنل مجرب و کارشناسان لوله بازکنی و استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته اقدام به عیب یابی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب در کمترین زمان ممکن و با کمترین آسیب و کثیفی می نماید. سرویسکاران ونک می توانند با استفاده از دستگاه های اتوماتیک، فنرهای فولادی، پمپ تراکم هوا و … کلیه لوله ها اعم از لوله آشپزخانه، لوله کفشور، لوله توالت، لوله حمام، لوله خطوط ساختمان، لوله های کارخانه و … را باز کنند. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب و … نیاز به تخصص فنی دارد که ما آن را تضمین می کنیم.

بهترین روش های لوله بازکنی در ونک

راه های زیادی برای بازکردن لوله گیر وجود دارد. اما موضوع مهم شدت و نوع گرفتگی است که تعیین کننده بهترین راه برای بازکردن شیر در شیر است. به عنوان مثال، اگر گرفتگی بسیار سطحی است و چیز مهمی نیست، می توانید از روش های رفع گرفتگی خانه استفاده کنید. اما اگر گرفتگی شدید باشد، حتما باید از روش های تخصصی استفاده کنید. نیروهای خدماتی شرکت خدمات پس از بررسی مشکل و شرایط کار بهترین روش را برای لوله بازکنی انتخاب می کنند که به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

فنر برقی

حتما با این دستگاه آشنایی دارید. شرکت های لوله بازکنی میدان ونک از روش فنری بیشترین استفاده را می کنند زیرا این روش موثرترین روش برای لوله بازکنی است. به ندرت اتفاق می افتد که فنر برقی نتواند لوله را به دلیل انسداد هر نوع باز کند. اگر فنر نتواند انسداد را برطرف کند به ابزارهای دیگر تغییر می دهیم.

دستگاه تراکم هوا

اگر فنر نتواند گرفتگی لوله را آزاد کند، می توان از این روش استفاده کرد. کمپرسور هوا ابزاری است که از هوای فشرده با فشار بسیار بالا برای رفع گرفتگی ها استفاده می کند.

دستگاه مکش

وقتی چیزی در لوله می افتد، دستگاه مکش میتواند بهترین انتخاب باشد.

با لوله بازکن های ونک، هر نوع انسداد – حتی آنهایی که از مصالح ساختمانی ساخته شده اند – بدون در نظر گرفتن ماهیت انسداد باز می شود!

لوله بازکنی با فنر برقی ونک

فنر لوله بازکنی ابزاری مناسب برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب می باشد. فنر لوله بازکنی ونک با ساخت مناسب خود لوله بازکنی را بسیار آسان کرده است. دستگاه لوله بازکنی ونک به طور کلی از یک موتور و یک فنر تشکیل شده است. موتور نیروی محرکه لوله بازکن را تامین می کند و فنر نیروی بازشدن را به گرفتگی ها اعمال می کند. دلیل استفاده از فنر در دستگاه لوله بازکنی انعطاف پذیری آن است.

مزایای استفاده از روش فنرزنی

دستگاه لوله بازکنی مزایای زیادی دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • کوچک و قابل حمل
  • استفاده از برق شهری
  • بهترین انتخاب برای رفع گرفتگی های سخت
  • سرفنرهای مختلف
  • فنر بلند برای لوله های بلند
  • محفظه جمع کننده فنر
  • سرعت عمل در رفع گرفتگی

بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه در ونک

چاه بازکنی ونک چه خدماتی ارائه می دهد؟

فنر زدن توالت فرنگی و ایرانی: خدمات فوری برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی و توالت بازکن

خدمات مربوط به لوله سینک : بازکردن لوله سینک ظرفشویی، بازکردن سینک روشویی و … با ابزار مخصوص

رفع گرفتگی کفشور: رفع گرفتگی کفشور حیاط، آشپزخانه، حمام و … با کمک دستگاه های پیشرفته مانند دستگاه های فنر برقی، دستگاه های فشرده سازی هوا و ….

رفع بوی بد فاضلاب چاه: رفع تضمینی بوی بد فاضلاب با روش های خاص و اصولی چاه بازکن

بیرون آوردن اشیاء از چاه: بیرون آوردن اشیای گرانبها و با ارزش از چاه توالت مانند جواهرات، تلفن همراه با استفاده از وسایل مخصوص.

اولویت ما جلب رضایت مشتریان با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات است. بنابراین کلیه تکنسین های لوله بازکنی موظف به رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی می باشند. استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده از جمله قوانین اصلی کار ما می باشد. پس به ما اعتماد کن!

تشخیص ترکیدگی لوله ونک

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و نشت یابی بدون تخریب امروزه یکی از خواسته های اصلی صاحبان خانه است زیرا استفاده از روش های سنتی مستلزم صرف زمان و هزینه زیاد و همچنین تخریب قسمت هایی از ساختمان است، که نمی تواند راه حل مناسبی باشد. بهترین امتیاز دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله بدون نیاز به تخریب و حفاری نقطه احتمالی در کمترین زمان ممکن به طور دقیق محل ترکیدگی لوله را شناسایی می کند که در واقع بسیار مفید و مقرون به صرفه است.

مزایای دریافت سرویس لوله بازکنی ونک

اگر در منطقه ونک هستید، فرصت درخواست خدمات لوله بازکنی ونک را از دست ندهید. لوله بازکن های متخصص و مجرب جهت اعزام فوری در دو شیفت صبح و شب به صورت 24 ساعته در این منطقه مستقر شده اند. تمامی متخصصان حفاری چاه در ونک ملزم به رعایت اخلاق کاری هستند. کلیه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی 100% تضمینی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. رفع گرفتگی بسیار سطحی تا بسیار شدید لوله های فاضلاب با استفاده از ابزارهای به روز انجام می شود.

تخلیه چاه ونک

چاه های فاضلاب به دلایلی سرریز شده و بوی بدی می دهد که باعث جمع شدن خاک در اطراف می شود. فرآیند تخلیه چاه فاضلاب با استفاده از تانکر و پمپ لجن است. پی از تخلیه چاه ونک نه تنها می توان از آن استفاده مجدد کرد، بلکه خطر ریزش چاه فاضلاب نیز وجود ندارد، بنابراین، این روش باید واقعاً با دقت  انجام شود. تشخیص اشتباه هزینه های اضافی را برای شما به همراه خواهد داشت.

علل پر شدن زود هنگام چاه های فاضلاب

یکی از دلایل پر شدن زود هنگام چاه فاضلاب مصرف زیاد آب در ساختمان است. پیشگیری همیشه بهتر است. با صرفه جویی در مصرف آب می توانید از هزینه های تخلیه چاه جلوگیری کنید. به خصوص در مورد مصرف صحیح و کمتر به کودکان آموزش ها و توصیه های لازم را بدهید. زیرا کودکان در صورت عدم نظارت معمولاً بیش از حد آب مصرف می کنند.

  • در هنگام شستشو انواع مواد شوینده و چربی وارد چاه فاضلاب می شود. این مواد در کف و دیواره چاه فاضلاب رسوب می کنند. این رسوبات در دراز مدت از جذب فاضلاب جلوگیری می کنند.
  • ریختن باقی مانده غذا و چربی و روغن غذا در سینک
  • مصرف بیش از حد
  • آب شیرهای آب ساختمان شکسته و شیر آب مدام چکه می کند
  • در زمین های غیر شنی جذب آب در خاک کمتر است از این رو چاه زودتر پر می شود.
  • عمق چاه کم یا چاه انباره نداشته باشد.
جدیدترین مقالات
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button