اعزام فوری لوله بازکن به سراسر تهران 09191761396

لوله بازکنی مجیدیه

لوله بازکنی مجیدیه

فهرست مطالب

خدمات لوله بازکنی مجیدیه توسط کادر مجرب به وسیله ی تجهیزات و دستگاه های لوله بازکنی با کمترین کثیفی و آسیب می باشد. همچنین ما به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل در تمام تهران و به خصوص منطقه شرق در خدمت شما هستیم.

شماره لوله بازکنی مجیدیه

شرکت لوله بازکنی در مجیدیه آماده کار شبانه روزی می باشد و 100% ضمانت رفع گرفتگی لوله را ارائه می دهد. هر زمان که نیاز به لوله بازکن در مجیدیه داشتید می توانید با شماره 09191761396 تماس بگیرید و نزدیکترین سرویسکار به آدرس شما اعزام خواهد شد.

لوله بازکنی در مجیدیه

یکی از محله های مورد علاقه کسانی که به دنبال سکونت در شرق تهران هستند، محله مجیدیه است که به نام استاد حسن بنا نیز شناخته می شود. دسترسی عالی به آزادراه های متعدد از این منطقه وجود دارد.

خدمات لوله بازکنی مجیدیه شمالی و جنوبی

یکی از خدمات فنی ضروری در شهرها لوله بازکنی می باشد. گرفتگی فاضلاب که شامل گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی می شود، معمولاً باعث ناراحتی ساکنان خانه می شود. لوله بازکنی محله مجیدیه آماده ارائه خدمات لوله بازکنی با قیمت مقرون به صرفه طبق نرخ اتحادیه و 24 ساعته می باشد.

  • رفع گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه، حمام، توالت و حیاط
  • گرفتگی لوله های سیفون
  • رفع گرفتگی لوله های ناشی از چربی، مو، لجن و …
  • از بین بردن بوی نامطبوع فاضلاب
  • بیرون آوردن اقلام از چاه و لوله

روش های مختلف لوله بازکنی مجیدیه

بسته به نوع لوله مسدود شده، روش های مختلفی باید اعمال شود. یک سرویس کار متخصص باید از بهترین تکنیک های رفع گرفتگی لوله های مجیدیه آگاه باشد.

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

هنگامی که یک لوله دارای مسیر منحنی باشد، از مکانیزم پمپ فشرده سازی هوا استفاده می شود. حمام و آشپزخانه و لوله های ایرانی با پمپ تراکم هوا باز می شود. دستگاه لوله بازکنی مجیدیه هنگام بازکردن لوله با رهاسازی هوا از مخزن با استفاده از پمپ تراکم هوا صدای بلندی تولید می کند. بسته به عملکرد مورد نظر، دستگاه پمپ فشرده سازی هوا دارای اندازه متغیر است.

لوله بازکنی با فنربرقی مجیدیه

هنگامی که فنر لوله بازکن به محل مسدود شده می رسد، با فنرزنی در لوله فاضلاب به طول 3 تا 10 متر، به سرعت باعث رفع گرفتگی لوله می شود. ناگفته نماند که استفاده از لوله بازکن فنری یک کار بسیار تخصصی است. فنر لوله بازکن علاوه بر رفع هرگونه مانع در مسیر خود می تواند انسداد لوله را بدون به خطر انداختن سیستم لوله کشی ساختمان برطرف کند.

تخلیه چاه مجیدیه

یکی از آن مشاغلی که علاوه بر رعایت نکات بهداشتی نیاز به تخلیه چاه و دفع فاضلاب دارد. نیاز است که هر پنج سال یک بار از چاه فاضلاب خود بازدید کنید. چاه فاضلاب مملو از باکتری‌ها، ویروس‌ها و سایر میکروارگانیسم‌ها است که در صورت نفوذ به مناطق مسکونی و فضاهای عمومی می‌توانند سلامتی افراد را به خطر بیندازند. در نتیجه، حتی اگر تخلیه چاه ساده به نظر برسد، تخصص تکنسین بسیار مهم است.

چاه بازکنی مجیدیه

در طول روز یا شب، هر ساختمانی ممکن است دچار گرفتگی چاه فاضلاب شود. در چنین شرایطی با چاه بازکنی مجیدیه تماس بگیرید. چاه ها پس از پر شدن باید تخلیه شوند. چاه های فاضلاب پر می شوند و سرریز می شوند و موجب کثیفی و بوی نامطبوع در محیط می شوند.

نشانه های پر شدن چاه فاضلاب مجیدیه چیست؟

برخی از شاخص‌های پر شدن چاه فاضلاب عبارتند از: انتشار بوی بد فاضلاب داخل ساختمان، گرفتگی توالت فرنگی یا توالت ایرانی، بالا آمدن آب در حمام یا توالت یا به نظر مسدود شده و وجود حشرات موزی مانند سوسک در حمام یا آشپزخانه نقل شده است.

  • بوی نامطبوع
  • رطوبت بالای چاه
  • شنیدن صدای آب
  • نشت فاضلاب به بیرون
  • هجوم غیرمنتظره تعداد زیادی حشرات موذی
  • انتشار گازهای سپتیک
  • نشست خاک اطراف چاه

به محض مشاهده نشانه هایی مبنی بر پر شدن چاه فاضلاب باید با تیم فنی و کارشناسان تماس بگیریم. متخصصان با استفاده از تجهیزات تخصصی خود می توانند محل چاه را پیدا کنند. علاوه بر این، لایروبی باید پس از تخلیه چاه انجام شود و ممکن است تعمیرات حرفه ای لازم باشد.

برای جلوگیری از گرفتگی فاضلاب چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

علت اصلی انواع انسدادها زانویی لوله فاضلاب است. یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید برای جلوگیری از گرفتگی لوله انجام دهید، استفاده از درپوش مناسب برای خروجی فاضلاب و دور نگه داشتن اجسام جامد از لوله است.

در نتیجه هرگز نیازی به خدمات لوله بازکنی منطقه مجیدیه نخواهید داشت. راه اصلی برای جلوگیری از گرفتگی لوله، دور نگه داشتن اجسام از سیستم فاضلاب است. جلوگیری از ورود مواد اضافی و گرفتگی در سیستم فاضلاب ساختمان ساده ترین کار است.

نشانه های گرفتگی لوله های فاضلاب و لوله بازکنی مجیدیه

روش های مختلفی برای شناسایی گرفتگی لوله ها وجود دارد. بوی قوی فاضلاب اولین سرنخ است. چربی موجود در لوله به احتمال زیاد دلیل بوی نامطبوع فاضلاب است که هنگام ریختن آب در سینک ظرفشویی به مشام می رسد، بنابراین باید در اسرع وقت این موضوع را بررسی کنید. یکی دیگر از نشانه های گرفتگی لوله ها، تخلیه کند آب از سینک ظرفشویی است. همچنین اگر در حین شستن لباس از زیر سینک یا ماشین لباسشویی آب نشت کند، گرفتگی لوله ها نشان داده می شود. یکی از شاخص های اولیه گرفتگی لوله های فاضلاب وجود آب تیره است. سایر شاخص ها شامل تجمع آب در کف حمام، توالت و تخلیه آهسته آب فاضلاب است.

چرا نباید از محلول لوله بازکن قوی استفاده کرد؟

لوله را به هیچ وجه نمی توان با اسید یا محلول های لوله بازکن باز کرد زیرا مقدار آنها بسیار کم است – نزدیک به نیم لیتر – علاوه بر این، این محلول ها با ترکیب شدن با آب واکنش شیمیایی نشان می دهند و اگر بیش از یک ساعت در داخل لوله باقی بمانند، لوله منجمد و کاملا بسته می شود. بیشتر اوقات مجبوریم لوله اصلی را کنده و یک لوله پرهزینه جایگزین کرد.

جدیدترین مقالات
مقالات مرتبط

یک پاسخ

  1. در یک کلام بگم که سرعت و کیفیت خدمات رسانیتون واقعا عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button