اعزام فوری لوله بازکن به سراسر تهران 09191761396

لوله بازکنی قیطریه

لوله بازکنی قیطریه

فهرست مطالب

ویژگی لوله بازکنی قیطریه

خدمات لوله بازکنی قیطریه:

  1. رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی در قیطریه
  2. بررسی و مشاوره رایگان به صورت شبانه روزی در قیطریه
  3. حفر انواع چاه های فاضلاب در قیطریه
  4. رفع بوی بد چاه فاضلاب در قیطریه
  5. بیرون آوردن وسایل ریخته شده در چاه فاضلاب در قیطریه
لوله بازکنی یکی از مواردی است که هر ساختمانی در طول سال به آن نیاز دارد و تخصص و تجربه همراه با تعهد کاری برای کلیه کارهای خدماتی از جمله لوله بازکنی وتخلیه چاه ضروری است. لوله بازکنی قیطریه با داشتن سرویسکار های متخصص و متعهد آماده ارائه خدمات به همشهریان است.

شماره تلفن لوله بازکنی قیطریه

در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی قیطریه می توانید با شماره 09191761396 تماس بگیرید تا نزدیکترین لوله بازکن برای شما ارسال شود. کار توسط سرویسکار متخصص با دستگاه فنر برقی بدون تخریب، بدون کثیفی، 24 ساعته و 100% تضمینی انجام می شود.

خدمات لوله بازکنی منطقه قیطریه

متخصصین لوله بازکنی قیطریه با گارانتی 100% و قیمت مناسب می توانند هرگونه لوله بازکنی و چاه بازکنی قیطریه را انجام دهند. بنابراین، اگر در قیطریه هستید و به یکی از خدمات زیر نیاز دارید، لطفا با ما تماس بگیرید:
  • باز كردن لوله سينك ظرفشويي
  • باز كردن چاه توالت فرنگي
  • باز كردن چاه توالت ایرانی
  • رفع بو بد فاضلاب
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام
  • رفع گرفتگی کفشورپارکینگ و حیاط و پشت بام
  • رفع گرفتگی در لوله های ماشین ظرفشویی
  • رفع گرفتگی در لوله های ماشین لباسشویی
  • خلاص شدن از شر گرفتگی‌های سخت، مانند گرفتگی‌های ناشی از قیر، مصالح ساختمانی، سیمان و غیره.
  • بیرون آوردن وسایل مهم از چاه توالت مانند جواهرات، تلفن همراه و …

مزایای لوله بازکنی شبانه روزی قیطریه

مشخصات لوله بازکنی در این شرکت عبارتند از:
  • فعالیت مداوم بدون تعطیلی
  • اعزام فوری و سریع لوله بازکن به محل
  • کمترین کثیف کاری هنگام باز کردن لوله
  • لوه باز کن های حرفه ای و متخصص
  • باز کردن انواع گرفتگی با ابزار پیشرفته
  • انجام کار در تمام مراحل با رعایت استانداردهای بهداشتی
  • اعزام فوری سرویسکار مجرب به صورت 24 ساعته در تمام طول سال در تهران

لوله بازکنی قیطریه با کیفیت تضمینی

تیم لوله بازکنی قیطریه با مجموع سال ها تجربه خود در زمینه رفع انسداد لوله ها می توانند به طور موثر موانع را از روی لوله ها برطرف کنند و اطمینان حاصل کنند که لوله های شما تا زمان تعیین شده دوباره دچار گرفتگی نمی شوند. اگر گرفتگی به طور کامل برطرف نشد، ممکن است چند روز دیگر دوباره آن را تجربه کنید. با این حال، لوله بازکنی تضمینی قیطریه، مشکل را به طور کامل حل کرده است. علاوه بر این، می توانید یک فاکتور از ارائه دهندگان خدمات دریافت کنید و مطمئن باشید که چاه بازکنی قیطریه تمام کارها را اصولی انجام خواهد داد. برای تایید ورودی آب و تعیین اینکه آیا انسداد کاملاً پاک شده است، یک بار دیگر آن را آزمایش می کنیم. این به این دلیل است که مشتریان می توانند با دانستن اینکه انسداد به طور کامل باز شده است و برای مدت طولانی باقی نمی ماند، آسوده خاطر باشند.

لوله بازکنی فوری در قیطریه

هنگامی که یک گرفتگی لوله آسایش شما را در مواقع اضطراری بهم می زند. احتمالاً پس از آن به دنبال تاسیسات لوله بازکنی هستید که بتواند در اسرع وقت به آدرس شما برسد و به محله شما نزدیکتر باشد. در واقع، ارائه این خدمات مستلزم وجود چندین ارائه دهنده خدمات در مجاورت است. که افراد کمتری هنگام باز کردن لوله ها به انجام این کار فکر می کنند. اما لوله بازکنی قیطریه با بررسی این نیاز اعضای لوله بازکنی خود را در سراسر تهران مستقر کرده است.

دلایل انسداد لوله های فاضلاب چیست؟

تعیین دلیل دقیق گرفتگی فاضلاب اولین قدم بسیار مهم برای ریشه کن کردن آن است. متخصصان لوله بازکن در قیطریه با توجه به دانش گسترده خود در این زمینه می توانند به سرعت و به دقت ریشه ی موضوع را مشخص کرده و آن را حل کنند. موارد زیر شایع ترین دلایل مسدود شدن خطوط فاضلاب و چاه ها در قیطریه هستند:
  • الیاف مو و فرش موجود در داخل لوله
  • ریختن زباله در خط لوله
  • تجمع رسوب
  • قطر لوله نادرست
  • انداختن پوشک و دستمال توالت در چاه
  • ریشه درختان

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب با حداقل کثیفی

لوله بازکنی قیطریه دارای ابزارها و تکنیک های پیشرفته برای رفع هر نوع انسداد در خطوط فاضلاب از جمله موارد ناشی از قیر، نخاله های ساختمانی و سایر مواد می باشد. پس از بررسی محل و بررسی علت گرفتگی لوله های فاضلاب، روش صحیح انتخاب و با رعایت استانداردها انجام می شود. برای بازکردن لوله فاضلاب در قیطریه تهران از تکنیک های زیر استفاده می شود:

لوله باز کنی با فنرزنی در قیطریه

استفاده از فنربرقی رایج تر است. این به دلیل برد و فاصله دستگاه، توانایی آن در پاک کردن موانع از لوله های توالت در مناطق نزدیک به چاه فاضلاب و ظرفیت آن برای لایروبی و رسوب زدایی پس از باز شدن لوله است. حل کردن ذرات جامد در چاه توالت یکی دیگر از عملکردهای رفع گرفتگی است. بازکردن چاه و استفاده از فنر لوله، بهترین روش باز كردن لوله فاضلاب آشپزخانه و رفع گرفتگی چاه توالت است. فنر برقی ابزاری که شبیه مته است و فنری به سر آن بسته می شود. فنر لوله بازکنی برای قرار گرفتن در داخل لوله طراحی شده است. باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا در داخل خم لوله خم شود. فنر لوله بازکن باید با قرار دادن سر فنر در لوله و اتصال آن به سر مته یا موتور اختصاصی استفاده شود. فنر با روشن شدن موتور می چرخد. هنگامی که موتور شروع به کار کرد و شروع به چرخش کرد، فنر لوله بازکن را به آرامی به داخل لوله فشار دهید. این کار باید به طور مکرر انجام شود تا اینکه فنر به داخل لوله دورتر شود و به قسمت شلوغ و همچنین مواد اضافی داخل لوله و دیوار برسد. پس از اتمام کار، مطمئن شوید که از آب برای خارج کردن مواد از لوله استفاده کنید.

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا

اگر انسداد لوله در نتیجه کثیفی و زباله های انباشته شده باشد از لوله بازکن تراکم هوا استفاده کنید. این دستگاه با فشار دادن دکمه ای استفاده می شود که هوای داخل را فشرده کرده و سطح فشار را نمایش می دهد. با قرار گرفتن دهانه دستگاه در بالای دهانه لوله و کار با اهرم دستگاه، هوای فشرده داخل دستگاه وارد لوله شده و انسدادها را از بین می برد.

باز کردن گرفتگی با استفاده از لوله بازکن دستی

لوله بازکن دستی یا تلنبه ، ابزاری عالی برای از بین بردن انسدادهای نسبتاً کوچک در لوله های فاضلاب است. این ابزار از یک دسته و یک پمپ تشکیل شده است. در واقع، این یک دستگاه پلاستیکی نیم دایره ای است که به عنوان پمپ شناخته می شود. برای استفاده از لوله بازکن دستی ابتدا باید قسمت پلاستیکی لوله بازکن را روی دهانه لوله قرار دهید. به منظور جلوگیری از خروج هوا از سطح پمپ لوله بازکن که دهانه لوله و کفشک را می پوشاند. در مرحله بعد، پمپ لوله بازکنی با فشار دادن دسته لوله بازکن به سمت دهانه لوله هدایت می شود. برای باز کردن لوله، این مراحل را چندین بار تکرار کنید. هنگام استفاده از لوله بازکن، دو نکته را باید به خاطر بسپارید. هنگام کار با لوله بازکن هوا نباید از زیر پمپ خارج شود. برای جلوگیری از گرفتگی مجدد و ریختن مواد جامد داخل لوله به داخل چاه، پس از بازکردن لوله آب در آن ریخته شود. تخلیه چاه قیطریه

تخلیه چاه قیطریه

تخلیه چاه قیطریه در تهران با تجهیزات پیشرفته، پمپ های فشار قوی با قابلیت تنظیم سرعت و شیلنگ هایی با طول پنج تا صد متر آماده است تا به شما کمک کند. برای تخلیه چاه فاضلاب ابتدا دهانه چاه را باز می کنیم تا از آسیب دیدن آن جلوگیری شود، سپس شیلنگ مخصوصی را وارد می کنیم تا عملیات تخلیه آغاز شود و سپس چاه را می پوشانیم. تعداد نیروهای مستقر در هر شعبه تضمین می کند که هیچ گونه تاخیری در تخلیه چاه توالت وجود نخواهد داشت. برای تخلیه چاه قیطریه حداقل چند تانکر مخصوص و مجهز در هر شعبه وجود دارد.

قیمت لوله بازکنی در قیطریه چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال، نیاز است بدانید که تعدادی از عوامل تعیین می کند در نهایت چه مقدار باید به سرویس لوله بازکنی پرداخت کنید:
  • مدت زمان مورد نیاز برای رفع گرفتگی لوله
  • تعداد موارد گرفتگی لوله ها
  • نوع تکنیکی که برای پاکسازی خط فاضلاب به کار می رود
  • اگر نوع گرفتگی لوله سخت باشد رفع انسداد بیشتر از حد معمول طول خواهد کشید در نتیجه هزینه بیشتری هم خواهد داشت.
چاه بازکنی قیطریه و رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب در قیطریه را به ما بسپارید تا بتوانیم با استفاده از بهترین ابزار رفع گرفتگی لوله قیطریه هر گونه انسداد را در سریع ترین زمان ممکن برای شما برطرف کنیم.

تیم لوله بازکن قیطریه در اکثر مناطق آن مستقر هستند و پس از تماس شما نزدیکترین لوله بازکن اعزام می شود که حدود 20 الی 30 دقیقه زمان می برد.

میزان کثیف کاری خدمات لوله بازکنی قیطریه در حد صفر است و پس از انجام خدمات محل کاملا ضد عفونی می شود.

جدیدترین مقالات
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button