اعزام فوری لوله بازکن به سراسر تهران 09191761396

لوله بازکنی سهروردی

لوله بازکنی سهروردی

فهرست مطالب

در صورت مسدود بودن لوله های آب ساختمان شما کافیست با یکی از شماره های ما تماس بگیرید. تیم متخصص ما ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی سهروردی و همچنین تخلیه چاه در سهروردی می باشد.

شماره لوله بازکنی سهروردی

شرکت لوله بازکنی سهرودی با کارشناسان مجرب و چاه بازکن های حرفه ای به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد. در صورت نیاز به سرویس لوله بازکنی در سهرودی به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات با شماره تلفن (09191761396) با اطمینان کامل تماس بگیرید.

تخلیه چاه لوله بازکنی سهروردی

لوله بازکنی سهروردی با بیش از 20 سال سابقه آماده ارائه خدمات در تمامی مناطق تهران می باشد. سرویس کاران مجرب با یک تماس در کمتر از 20 دقیقه به محل اعزام می شوند. کلیه خدمات تخلیه فاضلاب و رفع گرفتگی لوله ها با ضمانت کامل می باشد. کاملا بهداشتی و بدون کثیف کاری تحویل مشتری می دهیم.

خدمات لوله بازکنی سهروردی

انجام کلیه خدمات لوله بازکنی در خیابان سهروردی با کیفیت عالی 100% ضمانت با رعایت نکات بهداشتی بدون آسیب و تخریب:

رفع گرفتگی لوله ها

فاضلاب سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه، پشت بام، تراس، پارکینگ با دستگاه قدرتمند و بدون کثیف کاری.

رفع گرفتگی های سخت

گرفتگی شدید، گرفتگی با مصالح ساختمانی، رفع انسداد لوله های قدیمی، سیمانی، لوله های چدنی، رایزرهای اصلی و انشعابات لوله با سر فنر مخصوص و تضمینی.

سرویس سینک

بازکردن لوله سینک ظرفشویی و روشویی، آب بندی سیفون، تعمیر اتصال سیفون.

سرویس توالت فرنگی و ایرانی

رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی با فنر مخصوص، رفع گرفتگی توالت فرنگی معمولی، نصب کاسه توالت فرنگی، نصب توالت فرنگی بدون کنده کاری، تعمیر فلاش تانک، تعمیر قطعات داخلی توالت فرنگی

خارج کردن اجسام از چاه فاضلاب

خارج کردن اجسام با ارزش و ریز و درشت از چاه فاضلاب (تلفن همراه، گردنبند، انگشتر، گوشواره، جا کلیدی، پوشک، دستمال کاغذی) توسط دستگاه مکنده قدرتمند.

دستگاه لوله بازکنی در سهروردی

تکنسین های لوله بازکن سهروردی از به روزترین ابزارها مانند فنر لوله بازکنی برقی و پمپ تراکم هوا استفاده می کنند. استفاده از ابزارهای پیشرفته و به روز آلودگی محیط را به حداقل می رساند و سرعت و کیفیت کار را افزایش می دهد. استفاده از این ابزار برای رفع گرفتگی های شدید بسیار مهم و ضروری است.

لوله بازکنی سهروردی با فنر برقی

دستگاه فنر برقی که برای گرفتگی های شدید لوله های فاضلاب مناسب است. این دستگاه متشکل از یک موتور و یک فنر است که انعطاف پذیری بالایی دارد و برای انواع گرفتگی ها قابل استفاده است.  این دستگاه کوچک و قابل حمل است و با استفاده از برق شهری کار می کند. سر فنرهای مختلف آن در انواع لوله های بلند قابل استفاده است. از دیگر مزایای این دستگاه سرعت بالای باز شدن لوله ها و محفظه جمع آوری آن می باشد.

لوله بازکنی سهروردی تهران

تشخیص ترکیدگی و نشتی آب از لوله کاری تخصصی و فنی است. در صورت بی کفایتی باعث دوباره کاری و هزینه های گزاف برای صاحبان خانه می شود. تشخیص دقیق مکان با استفاده از دستگاه تشخیص نقطه و پالس الکتریکی تضمین می شود. ما در شرکت لوله بازکنی سهروردی با ارائه بهترین و با کیفیت ترین کارها سعی در جلب رضایت مشتریان خود داریم.

تخلیه چاه سهروردی

انجام خدمات تخلیه چاه و فاضلاب از آن دست کارهایی است که علاوه بر لزوم رعایت دقیق نکات بهداشتی، هر 5 سال یکبار از چاه فاضلاب خود بازدید کنید. چاه فاضلاب مملو از ویروس ها، باکتری ها و میکروب های مختلف است که در صورت انتشار در منازل و محیط های عمومی سلامت افراد را به خطر می اندازد. بنابراین، اگرچه ظاهر تخلیه چاه آسان است، اما دانش تکنسین در امور بهداشتی و مهارت آنها بسیار مهم است.

تخلیه چاه سهروردی

چاه بازکنی سهروردی

گرفتگی چاه فاضلاب اتفاقی است که ممکن است در هر ساختمانی و در هر زمانی از شبانه روز رخ دهد. هنگامی که چاه ها پر می شوند، باید تخلیه شوند. چاه های فاضلاب بنا به دلایلی پر شده و سرریز می شود که بوی بدی دارد و باعث کثیفی اطراف می شود. چاه فاضلاب در زمان مناسب از محل سرریز شدن آن پس از پر شدن و خروج فاضلاب داخل چاه از لوله های فاضلاب مشخص می شود.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

علل گرفتگی لوله های فاضلاب دلایل مختلفی برای گرفتگی چاه و لوله بازکنی وجود دارد. عموما رعایت مسائل بهداشتی مربوط به لوله های فاضلاب، ریختن بقایای مواد غذایی، ریزش مو، دستمال کاغذی و … باعث ایجاد گرفتگی های مختلف در لوله شده و نیاز به لوله بازکن احساس می شود.

گرفتگی لوله ها ممکن است برای انواع لوله ها اتفاق بیفتد که باید توسط متخصص لوله بازکن یا فردی که آشنایی کافی با کار لوله بازکنی با بهترین روش ها را دارد انجام شود. خدمات لوله بازکنی تهران را می توانید به تیم متخصص لوله بازکنی – لایروبی چاه – تخلیه چاه – چاه بازکنی بسپارید. لوله بازکنی توسط کارشناسان لوله بازکنی با بهترین کیفیت لوله بازکنی انجام می شود. با ثبت درخواست لوله بازکنی بهترین ها را با مناسب ترین قیمت لوله بازکنی به شما پیشنهاد می کنیم.

قیمت لوله بازکنی سهروردی

عوامل زیادی در تعیین هزینه لوله بازکنی در سهروردی تاثیر گذار است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. البته در برخی موارد، علت این گرفتگی ها به دلیل عدم رعایت همسایگان ساختمان است. که شما مجبور می شوید هزینه آن را پرداخت کنید.

تعداد دفعات

لوله های آشپزخانه مانند لوله لباسشویی، سینک و کف نمکی همگی به یک لوله اصلی ختم می شوند. هنگام بیرون آمدن از یک لوله، تمام لوله های آشپزخانه باز می شوند. اما در برخی موارد لوله از دو جهت مسدود می شود. که برای بازکردن لوله سهروردی باید از دو جا فنر کنیم. هزینه هر کدام جداگانه محاسبه می شود.

طول فنر لوله بازکنی

در روزهای بارانی معمولا بیشتر از همه لوله های پارکینگ، پشت بام و رایزر اصلی مسدود می شود. زیرا هنگام بارندگی شن و ماسه پشت بام و گرد و غبار وارد فاضلاب شده و باعث گرفتگی می شود. در این موارد به چشمه های بلندتر با مساحت زیاد نیاز است. رفع گرفتگی این لوله ها سخت و زمان بر است.

ابزار و وسایل مورد نیاز در لوله بازکنی

در ساختمان های قدیمی که لوله های آنها چدن است. گرفتگی بسیار دشوارتر از لوله های پلیکا است. زیرا قسمت های داخلی لوله پر از رسوب و گل است. ضایعات مواد غذایی و روغن به دیواره لوله های چدنی می چسبد و قطر داخلی لوله را باریک می کند. برای این لوله ها از دستگاه های خاصی مانند پمپ تراکم هوا، واتر جت و دستگاه های سه نظام استفاده می شود.

جدیدترین مقالات
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button