اعزام فوری لوله بازکن به سراسر تهران 09191761396

لوله بازکنی ستارخان

لوله بازکنی ستارخان

فهرست مطالب

گرفتگی لوله ها مشکل رایجی است که برای اکثر افراد اتفاق افتاده است. گاهی این مشکل به قدری ساده و پیش پا افتاده است که خود افراد می توانند آن را حل کنند، اما در موارد جدی باید با کارشناسان لوله بازکنی ستارخان مشورت کرد. اما قبل از اینکه بفهمید روش‌های از بین بردن گرفتگی لوله‌ها چیست و چگونه می‌توانید آنها را برطرف کنید، ابتدا باید علت را پیدا کنید. از سینک آشپزخانه گرفته تا وان حمام، هر گوشه ای از خانه شما مستعد مشکلات لوله کشی از جمله نشتی، رطوبت است.

شماره لوله بازکنی ستارخان

در صورت نیاز به لوله بازکنی در ستارخان کافیست با شماره 09191761396 تماس بگیرید و بلافاصله نیرو از نزدیکترین مکان ارسال می شود. رفع گرفتگی لوله ها با روش های بهداشتی، کیفیت برتر و تضمین 100٪ لوله بازکنی شبانه روزی و فوری در ستارخان است.

لوله بازکنی ستارخان

لوله بازکنی فنری با دستگاه و پمپ، ستارخان 24 ساعته چاه بازکنی سریع و ارزان مستقیم با سرویسکار یکی از خدمات فنی مورد نیاز شهرها می باشد. معمولاً انسداد لوله فاضلاب می تواند در هر زمانی از شبانه روز اتفاق بیفتد. گرفتگی لوله های فاضلاب از جمله گرفتگی توالت فرنگی یا توالت ایرانی آسایش ساکنین خانه را بر هم می زند. لوله بازکنی ستارخان رفع گرفتگی لوله ارزان را ارائه می دهد و به صورت شبانه روزی در خدمت شما می باشد. با ما خدمات سریع و ارزان را به نرخ اتحادیه دریافت کنید.

تخلیه چاه ستارخان

لایروبی و تخلیه چاه فاضلاب در ستارخان دو نمونه از مشاغلی است که نه تنها دقت بسیار زیاد بلکه رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی را می طلبد. چاه فاضلاب مملو از میکروب‌ها، ویروس‌ها و سایر میکروارگانیسم‌ها است که می‌توانند سلامت عمومی یا مسکونی را به‌طور جدی به خطر بیندازند. در نتیجه، اگرچه وضعیت تخلیه چاه نسبتاً ساده به نظر می رسد، دانش تکنسین و تخصص مرتبط با شغل بسیار مهم است.

چاه بازکنی ستارخان

وظیفه چاه بازکنی و رفع گرفتگی لوله های فاضلاب خود را در ستارخان به ما بسپارید تا با استفاده از بهترین ابزار رفع گرفتگی لوله در ستارخان هر انسدادی را برای شما در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنیم. یکی از خدمات اولیه ما لوله بازکنی می باشد که برای آن نیروهای متخصص و ماهر استخدام کرده ایم. این امر به ما این امکان را می دهد که با افزایش کیفیت کار و کاهش دستمزد لوله بازکنی ستارخان با هزینه کمتر در خدمت شما عزیزان باشیم.

روش های لوله بازکنی در ستارخان

برای رفع گرفتگی لوله ها در منطقه ستارخان از روش های مختلفی استفاده می شود. البته این وظیفه سرویسکار و تکنسین رفع گرفتگی لوله است که با چه روشی لوله را باز کرده و گرفتگی لوله ها را رفع کنند. زیرا نوع گرفتگی، روش رفع آن را تعیین می کند. دلیل بالا آمدن آب از لوله فاضلاب ممکن است پر شدن چاه فاضلاب باشد که در این صورت به خدمات تخلیه چاه نیاز خواهید داشت.

لوله بازکنی با دستگاه پمپ هوا ستارخان

پمپ تراکم هوا به عنوان یک تکنیک برای رفع انسداد چاه به کار می رود. هنگامی که از زانویی 90 درجه به جای زانویی 45 درجه در لوله های چدنی یا پلیکا با لوله کشی نادرست و انتهای زانویی پیچ شده استفاده می شود، از پمپ هوا استفاده می شود.

در این مواقع با روش فنرزنی، کانال لوله باز نمی شود زیرا فنر در زانویی گیر می کند. با آزاد شدن ناگهانی فشار هوا، مواد در انتهای لوله توسط پمپ هوا تخلیه می شوند.

رفع گرفتگی لوله با واترجت ستارخان

در فاضلاب ها، چاه های فاضلاب شهری و منحول ها، اغلب از واترجت پیشرفته استفاده می شود. این دستگاه قابلیت تمیز کردن داخل لوله را دارد و نازل های فشار قوی آب را از طریق یک مجرای کوچک به لوله منتقل می کند.

لوله بازکنی با فشار آب ستارخان

روش دیگر استفاده از فشار آب برای باز کردن لوله است. از فشار آب برای رفع موانع موجود در حمام و توالت استفاده کنید. این روش شامل قرار دادن شیر آب در توالت و پوشاندن شیلنگ با پارچه است، در حالی که دستکش لاستیکی می پوشید. پس از آن، در حالی که با دست خود برای ثابت نگه داشتن شیلنگ و پارچه، آب را به مدت ده دقیقه باز کنید. پس از چند دقیقه شلنگ آب را بردارید و سیفون را بکشید.

استفاده از مته و فنر دستی برای باز کردن لوله ستارخان

یک مته و یک فنر دستی لازم است. ابتدا باید فنر در سه نظام مته وارد شود و سمت دیگر آن در لوله فاضلاب وارد شود. فنر را به وسیله دریل چرخانده و به جلو فشار دهید. چربی های لوله با چرخش فنر از بین می روند.

لوله بازکنی با فنر برقی در ستارخان

استفاده از مکانیزم فنر برقی اولین رویکرد از نظر فنی و حرفه ای برای باز کردن لوله در ستارخان است. با کمک یک موتور الکتریکی، دسته دستگاه به یک فنر فولادی مقاوم متصل می شود که می چرخد. موتور موانع فاضلاب را پاک می کند و سرعت چرخش فنر و قدرت آن را افزایش می دهد. دستگاه فنربرقی برای پاک کردن هر نوع گرفتگی سخت از جمله گرفتگی های موجود در آشپزخانه، حمام، حیاط و توالت استفاده می شود.

مزایای استفاده از دستگاه فنرزنی در لوله بازکنی

  • به دلیل انعطاف پذیری زیاد فنر، این تکنیک برای انواع انسدادها به کار رفته است و پرکاربردترین روش در میان شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه است.
  • طبق قوانین فیزیک فنر با نیروی خود هرگونه ماده سخت یا انسداد شیشه ای داخل لوله را می شکند و لوله را باز می کند.
  • هنگام استفاده از فنر برای باز کردن لوله، می توان تمام پرزها و ریشه های احتمالی را به داخل کشیده و انسداد را از بین برد.
  • سر فنر لوله بازکن طوری طراحی شده است که موانع را بشکند و آن ها را به جلو سوق دهد و هر گونه مانع را از سر راه خود پاک کند.
  • هنگام برخورد با انسدادهای شدید، روش فنرزنی بهترین انتخاب است. سرهای فنری قابل تغییر برای بسیاری از انواع انسداد در دسترس هستند.
  • هنگام استفاده از فنر برای باز کردن لوله ها، از فنرهای خاصی با طول های مختلف برای کاربردهای مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال، از فنرهای ضخیم تر در لوله های فاضلاب طولانی استفاده می شود در حالی که از فنرهای باریک تر در لوله های ماشین ظرفشویی استفاده می شود.

نشانه های گرفتگی فاضلاب در ستارخان

ما به چند مورد از دلایلی که به لزوم رفع انسداد لوله‌ها و علت گرفتگی آن اشاره می‌کنند می‌پردازیم:

  • استشمام بوی بد فاضلاب در ساختمان و آپارتمان
  • آب داخل سینک تخلیه نمی شود
  • بالا زدن آب در کفشور یا توالت
  • گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی
  • حشرات موزی در ساختمان وجود دارد.

هر یک از مثال‌های ذکر شده نشان می‌دهد که مشکلی در این زمینه وجود دارد که باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد تا مسائل بعدی متوقف شود.

قیمت لوله بازکنی ستارخان چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال، لازم به ذکر است که تعدادی از عوامل تعیین می کند که در نهایت چقدر باید به سرویس لوله بازکنی پرداخت کنید:

  • مدت زمان لازم برای رفع گرفتگی لوله
  • اگر گرفتگی لوله دشوار است، رفع انسداد بیشتر از حد معمول طول خواهد کشید. البته هزینه بیشتری هم خواهد داشت.
  • تعداد موارد گرفتگی لوله ها.
  • نوع تکنیکی که برای رفع گرفتگی خط فاضلاب به کار می رود.
جدیدترین مقالات
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button