اعزام فوری لوله بازکن به سراسر تهران 09191761396

لوله بازکنی زعفرانیه

لوله بازکنی زعفرانیه

فهرست مطالب

گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از مشکلات و معضلات هر ساختمانی است. اگر ساکنین ساختمان به دلایلی نتوانند این مشکل را حل کنند، می تواند مشکلات بیشتری ایجاد کند. لوله بازکنی زعفرانیه آماده ارائه کلیه خدمات لوله بازکنی، چاه بازکنی، تخلیه چاه و … می باشد.

خدمات لوله بازکنی زعفرانیه

  • بازکردن انواع لوله های فاضلاب با هر نوع انسداد حتی سیمانی سخت
  • تخلیه چاه با مخزن های 6 تا 12 هزار لیتری
  • تشخیص شکستگی و ترکیدگی لوله
  • بازکردن لوله توالت و حمام
  • خارج کردن اجسام از لوله فاضلاب
  • برطرف کردن رطوبت و نشتی
  • برطرف کردن بوی بد فاضلاب

کلیه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه زعفرانیه با منصفانه ترین قیمت و توسط نیروهایی که در این زمینه تجربه کافی دارند انجام می شود.

شماره لوله بازکنی زعفرانیه

می توانید در صورت مواجه شدن با مشکلاتی مانند گرفتگی لوله فاضلاب، تخلیه چاه، شکستگی یا ترکیدگی لوله، افتادن اجسام در لوله و … با شماره 09191761396 یا هر یک از شماره های موجود در سایت تماس بگیرید پس از ثبت درخواست لوله بازکن در سریع ترین زمان و فوری به محل مورد نظر شما اعزام خواهد شد.

لوله بازکنی زعفرانیه

کافیست با ما تماس بگیرید و کلیه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه زعفرانیه به صورت 24 ساعته با کمترین آسیب به محیط و بدون کثیف کاری انجام می شود. کارشناسان مجرب را در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب به هر کجای منطقه زعفرانیه که نیاز داشته باشید اعزام می کنیم تا مشکلات شما در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی را برطرف کرده و سایر خدمات را ارائه دهند.

لوله بازکنی زعفرانیه شبانه روزی

لوله بازکنی زعفرانیه خدمات رفع انسداد لوله، رفع انسداد فاضلاب و توالت فرنگی، حفر چاه جدید، تشخیص ترکیدگی و … به صورت کاملا حرفه ای توسط کادری متخصص و مجرب به صورت شبانه روزی در تمامی مناطق شمال تهران و زعفرانیه ارائه می دهد و حتی در روزهای تعطیل و به صورت شبانه روزی در کنار شما مشتریان عزیز می باشد.

تخلیه چاه زعفرانیه

تخلیه چاه فاضلاب در زعفرانیه از جمله خدماتی است که باید خیلی فوری انجام شود. زیرا در اکثر نقاط زعفرانیه فاضلاب شهری یکپارچگی خاص خود را ندارد. تخلیه چاه های فاضلاب در زمان پر شدن آنها از مشکلاتی است که امروزه در پایتخت با آن مواجه هستیم. به دلیل فوری بودن خدمات، با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت خواهید کرد. تنها با یک تماس تلفنی می توانیم یک تانکر برای تخلیه چاه زعفرانیه به تمام مناطق زعفرانیه بفرستیم.

علائم پر شدن چاه فاضلاب

طول عمر و عملکرد چاه فاضلاب به عوامل مختلفی بستگی دارد. در خاک شنی، خاک ظرفیت زهکشی بالاتری دارد. معمولا این چاه به سرعت پر نمی شود. از طرف دیگر خاک رس دارای منافذ بسیار کمی در خاک است که آب را جذب می کند. از طرفی به دلیل رسوب مواد مختلف بر روی دیواره چاه های فاضلاب، احتمال پر شدن چاه افزایش می یابد.

  • انتشار بوی بد فاضلاب بدون علت خاص
  • گرفتگی توالت و یا کفشورها
  • چاه برای مدت طولانی تخلیه نشده باشد
  • مشاهده حشرات موزی در توالت، حمام یا آشپزخانه

چه زمانی نیاز است با تخلیه چاه زعفرانیه تماس بگیریم؟

مردم معمولاً زمانی به تخلیه چاه فکر می کنند که چاه‌های آن‌ها آنقدر پر است که سرریز می‌شود. در این زمان زمانی برای تخلیه آب وجود ندارد و ممکن است آب و مواد موجود در چاه آسیب جدی به دیواره و بدنه چاه وارد کرده و باعث ریزش دیواره چاه شده باشد. توجه داشته باشید که تخلیه بیش از حد آب ممکن است دیواره های چاه را ضعیف کرده و باعث فروریختن آنها شود.

برای اطلاع از زمان دقیق تخلیه چاه زعفرانیه باید با متخصص تخلیه چاه تماس گرفت تا بر اساس میزان استفاده از چاه، سن چاه، عمق چاه و نوع زمینی که چاه روی آن قرار دارد، مقدار ظرفیت چاه و زمان تخلیه چاه را تعیین کند.

روش های لوله بازکنی در زعفرانیه

در حال حاضر با توجه به نوع مشکل شما در مورد گرفتگی فاضلاب توالت، کارشناسان و متخصصان این حوزه با روش های مختلف نسبت به رفع مشکل اقدام می کنند. برخی از بهترین و کاربردی ترین روش ها در بخش های زیر توضیح داده شده است:

روش فنرزنی

در این روش از فنرهای مخصوص برای حذف رسوبات و مواد خارجی از لوله استفاده می شود. اگرچه استفاده از این فنر آسان است، اما بهتر است برای جلوگیری از هر گونه حادثه آن را به یک متخصص بسپارید تا نوک تیز آن به دست و چشم شما آسیب نزند. فنر نازل می تواند تمامی اجسام سخت و موانع را در کمترین زمان از بین ببرد.

استفاده از دستگاه لوله بازکن

دستگاه های لوله بازکنی از دیگر ابزارهای مفیدی هستند که توسط متخصصان برای بازکردن لوله توالت استفاده می شود. این دستگاه از یک موتور و یک فنر مخصوص متصل به آن تشکیل شده است که فنر را در لوله از طریق چرخش هدایت می کند تا راه عبور فاضلاب در لوله توالت باز شود.

دستگاه واترجت

این دستگاه قادر است آب پرفشار را به دیواره های لوله پمپاژ کند و در نتیجه موانع و رسوبات جمع شده در مسیر لوله را از بین ببرد.

پمپ پلاستیکی خانگی

این روش یکی از ساده ترین راه های رفع گرفتگی لوله های توالت است که می تواند با ایجاد فشار هوا و مکش به طور موقت گرفتگی لوله های کوچک را برطرف کند.

استفاده از محلول لوله بازکن

یکی دیگر از راه های رفع گرفتگی توالت که به دانش و مهارت حرفه ای نیاز ندارد، استفاده از مواد شیمیایی مانند اسید و رسوب آهک برای کمک به افراد در هنگام گرفتگی خطوط فاضلاب است.

بهترین راه برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

روش های مختلف و متنوعی برای رفع گرفتگی هر نوع لوله فاضلاب وجود دارد از جمله فنر زنی ، واتر جت، دستگاه ساکشن، پمپ و محلول های شیمیایی که به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا خطرات بسیار مضری برای سلامت اشخاص و لوله دارد. بهترین راه برای بازکردن لوله مسدود شده طبق توصیه شرکت ما به مشتریان فنرزنی است. هیچ آسیبی و بهم ریختگی ندارد و نسبت به روش های دیگر به صرفه تر است.

انواع گرفتگی لوله فاضلاب

  • انسدادهای جزئی (افتادن دستمال کاغذی…) در لوله
  • انسداد شدید (گرفتگی و سفت شدن لوله با گچ و سیمان)

در انسداد جزئی، اگر خودتان قادر به باز کردن لوله نیستید یا نمی خواهید. همکاران ما به راحتی و تنها در چند دقیقه با فشردن فنر مشکل را حل می کنند اما در صورت انسداد نوع 2 یعنی در شرایط انسداد شدید گاهی اوقات مشکل به راحتی قابل حل نیست. پیشنهاد می کنیم شخصاً اقدام نکنید زیرا ممکن است بدتر شود، در اسرع وقت با لوله بازکنی زعفرانیه تماس بگیرید و کار را به ما بسپارید.

علت بوی نامطبوع فاضلاب چیست؟

بوی بد فاضلاب به خصوص در حمام و سرویس بهداشتی یک مشکل رایج است و بسیاری از افراد سعی دارند بو را با چند روش خانگی از بین ببرید. در این زمان توصیه می شود ابتدا علت انتشار این بو را بدانید ، ممکن است دلیل این بوی نا مطبوع وجود زباله در لوله ها، پر شدن چاه فاضلاب و … باشد. تکنسین های ما با روش های مخصوص بوی فاضلاب را از بین خواهند برد.

جدیدترین مقالات
مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. مرسی از مدیریت محترم شرکت تخلیه چاه علیزاده ک واقعا کاربلد و خبره هستند

  2. ممنونیم که از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه زعفرانیه استفاده کردید و راضی بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button