اعزام فوری لوله بازکن به سراسر تهران 09191761396

لوله بازکنی حکیمیه

لوله بازکنی حکیمیه

فهرست مطالب

در هر ساعت از شبانه روز می توانید با لوله بازکنی حکیمیه تماس گرفته و از خدمات چاه بازکنی، رفع گرفتگی لوله فاضلاب، تخلیه چاه حکیمیه و … توسط سرویسکار با تجربه بدون کثیفی و 100% تضمینی بهره مند شوید.

شماره لوله بازکنی حکیمیه

در صورتی که لوله های فاضلاب شما دچار گرفتگی شده اند می توانید به صورت شبانه روزی با شماره 09191761396 تماس بگیرید، تا سرویسکار فورا به محل شما اعزام شود.

لوله بازکنی حکیمیه تهران

اگر در محله حکیمیه هستید و به دلیل گرفتگی لوله های فاضلاب ناشی از رسوب چربی و گل و لای، قدیمی بودن لوله ها یا ریزش آوار، فاضلاب شما از چاه بالا می آید، لطفا با ما تماس بگیرید. ما متخصص هستیم برای اینکه بتوانند با استفاده از لوله بازکن ( فنر برقی و پمپ فشار هوا ) که در حکیمیه داریم، کار رفع گرفتگی لوله ها را سریع و تمیز انجام دهند، در اسرع وقت برای شما ارسال می کنیم.

لوله بازکنی شبانه روزی حکیمیه

در مناطق شرقی تهران خدمات لوله بازکنی حکیمیه بدون وقفه و به صورت شبانه روزی ارائه می شود. بخشی از کارکنان خدمات در شیفت روز کار می کنند، در حالی که بقیه در شیفت شب کار می کنند و برای کمک به منطقه حکیمیه در دسترس هستند. از آنجایی که شرکت لوله بازکنی منطقه حکیمیه می‌داند که گرفتگی لوله باید بلافاصله در روز یا شب برطرف شود.

لوله بازکنی تضمینی حکیمیه

ارزش های اصلی شرکت لوله بازکنی حکیمیه تهران شامل تست کلیه کارهای انجام شده و ارائه گارانتی کامل به مشتریان می باشد. این اجازه می دهد تا دستگاه لوله بازکن در حین کارکرد در داخل لوله قرار گیرد. پس از نظافت کامل و انجام وظیفه دستگاه لوله بازکنی، آن را در محل کارفرما بررسی کرده و ضمانت کامل به مشتری ارائه می دهد.

خدمات لوله بازکنی حکیمیه

  • باز کردن سیفون توالت فرنگی و توالت ایرانی
  • بیرون آوردن ساعت، حلقه و تلفن همراه از خطوط لوله و چاه فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب
  • چاه بازکنی و تخلیه چاه
  • رفع گرفتگی سینک ظرفشویی و روشویی
  • رفع گرفتگی کفشور آشپزخانه و حمام
  • از بین بردن رطوبت و بوی نامطبوع فاضلاب
  • لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی
  • رفع گرفتگی لوله راه آب پشت بام
  • تعمیر توالت ایرانی و فرنگی

فنرزنی حکیمیه

روش های مختلف لوله بازکنی در حکیمیه

روش های مختلفی برای بازکردن لوله در حکیمیه وجود دارد که بستگی به شرایط خاص هر گرفتگی دارد. در زیر برخی از این روش ها آورده شده است:

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا روشی موثر برای نظافت لوله های چاه و فاضلاب می باشد. این دستگاه با استفاده از کمپرسور، هوا را با فشار زیاد به داخل لوله می راند و مواد آلوده داخل لوله را خارج می کند.

با استفاده از دستگاه فشرده سازی هوا می توانید به سرعت لوله های چاه و فاضلاب را باز کنید. این روش نسبت به روش های سنتی لوله بازکنی مزایایی دارد. از جمله اینکه این روش نیازی به استفاده از مواد شیمیایی ندارد و به طور موثر مواد آلوده را از لوله ها پاک می کند.

به طور کلی لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا یک روش اقتصادی و سریع برای تمیز کردن و باز کردن لوله های چاه و فاضلاب است. با این روش می توانید به سرعت مشکلات چاه و لوله های فاضلاب را برطرف کرده و به بهبود جریان آب و فاضلاب در سیستم کمک کنید.

لوله بازکنی با ژنراتور

لوله بازکنی با ژنراتور یکی از رایج ترین روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می باشد. این دستگاه با استفاده از فنر برقی که داخل لوله قرار می گیرد گرفتگی ها را برطرف می کند. لوله بازکن های ژنراتوردار در انواع مختلف مانند دستگاه های تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و فنری ساده موجود می باشد. همچنین این دستگاه ها دارای فنرهای بسیار بلندی هستند که در محفظه مخصوص خود قرار می گیرند و به اندازه نیاز این فنر به داخل مجرای مسدود شده ارسال می شود.

لوله بازکنی با فنر

برخی از دستگاه های لوله بازکنی فنربرقی قابلیت چرخش به چپ و راست را دارند که این امر فرآیند لوله بازکنی را آسان می کند. همچنین در برخی از این دستگاه ها از فنرهایی با اندازه های مختلف استفاده می شود. لطفاً توجه داشته باشید که استفاده از این دستگاه ها ممکن است به تجربه و دانش فنی نیاز داشته باشد و در صورت عدم موفقیت رفع گرفتگی ممکن است به خدمات لوله کشی حرفه ای نیاز باشد.

استفاده از چاه بازکن یا پمپ دستی

لوله بازکنی حکیمیه با استفاده از چاه بازکن یا پمپ دستی روشی سنتی و متداول برای بازکردن لوله های چاه و فاضلاب می باشد. در این روش یک چاه بازکن یا پمپ دستی که شامل یک میله فلزی با سر شکل است وارد لوله می شود و با چرخش آن در داخل لوله فشار ایجاد می شود که باعث باز شدن مواد مختلف مانند چربی ها می شود. رسوبات، مواد آلوده و … در لوله خواهد بود. این روش معمولا برای لوله های کوچکتر با مشکلات ساده تر استفاده می شود.

هزینه لوله بازکنی حکیمیه

قیمت لوله بازکنی در حکیمیه همانند سایر مناطق تهران بر اساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. به طور معمول، لوله بازکن حکیمیه بدین صورت عمل می کند که ابتدا یک فنر را برای باز کردن لوله فعال کرده و سپس انسداد را برطرف می کند. اما برای باز کردن لوله، اگر انسداد شدیدتر است و با مواد چسبنده مانند سیمان مسدود شده است، باید از فنرهای سر مته، پمپ های فشار هوا و لوله بازکنی استفاده کنید.

تخلیه چاه حکیمیه

اولین کاری که باید بعد از پر شدن غیرمنتظره چاه انجام خواهید داد، یافتن بهترین شرکت تخلیه چاه حکیمیه برای انجام کار با استفاده از موثرترین تکنیک ها است. محل چاه فاضلاب باید در ادامه مشخص شود. اگر نمی توانید محل فاضلاب را به خوبی پیدا کنید، نگران نباشید. با تماس با ما، نه تنها می‌توانیم محل درب چاه را پیدا کنیم، بلکه می‌توانیم به مشکل پر شدن آن نیز بپردازیم.

مکان یابی درب چاه یا موقعیت چاه اولین قدم در تخلیه چاه است. و در مرحله دوم چاه آماده تخلیه می شود. در این مرحله با استفاده از دستگاه تخلیه چاه (دستگاه های تخلیه چاه 6 تن و 12 تن) چاه تخلیه می شود که با استفاده از پمپ لجن کش یا دستگاه مکش چاه تخلیه می شود.

رفع نم و رطوبت حکیمیه

شاید متوجه شده باشید که دیوارها و سقف خانه شما خیس می شود. اگر این وضعیت را نادیده بگیرید، می تواند منجر به مشکلات گران قیمت از جمله قبوض تعویض و تعمیر و همچنین آسیب های داخلی شود. از علت به وجود آمدن نم و رطوبت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترکیدگی و نشتی خطوط لوله
  • پوسیدگی لوله های فاضلاب
  • سوراخ شدن ایزوگام
  • عایق کاری غیر اصولی

ترکیدگی و نشتی لوله فاضلاب در حکیمیه

نشتی لوله فاضلاب یکی از بزرگترین عوامل ایجاد رطوبت در دیوارها و سقف ها است و در صورت عدم انجام به موقع اقدامات پیشگیرانه هزینه های تعمیر را افزایش می دهد. نشتی لوله فاضلاب همچنین می تواند ناشی از عوامل مختلف دیگری مانند ساییدگی و پارگی باشد. زمان، ساختمان قدیمی، یا خطاهای لوله کشی کوچک حتی در طول زمستان. اگر عایق اولیه روی لوله ها اعمال نشود، سرما باعث یخ زدن و ترکیدن لوله ها می شود. در موارد خاص، این امر با اقلام نوک تیز در مسیر لوله مشاهده شده است. نشتی در لوله وجود دارد.

عوامل موثر در گرفتگی لوله های فاضلاب

انسداد فاضلاب می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود. در زیر به چند مورد از این عناصر می پردازم:

رسوبات و کثیفی: زباله ها، مواد غذایی باقیمانده، لباس، روغن، چربی و مو می توانند روی دیواره لوله جمع شوند و باعث ایجاد انسداد شوند.

ساختار لوله: با گذشت زمان، لوله های فاضلاب ممکن است دچار خرابی شوند. این مشکل ممکن است باعث جمع شدن و انحراف لوله ها شود که ممکن است آنها را مسدود کند.

شکستگی لوله: عیوب ساختاری، فشار بیش از حد آب و ترکیدگی لوله می تواند منجر به شکستگی لوله شود. انسداد لوله ممکن است در نتیجه این شکستگی ها ایجاد شود.

ریشه درختان: ریشه درختان این قابلیت را دارند که با نفوذ به سیستم های فاضلاب، آنها را خفه کنند.

گرفتگی در لوله های اصلی: لوله های اصلی شبکه فاضلاب ممکن است به دلیل انسداد نقاطی از شبکه مانند لوله خروجی اصلی خانه یا لوله اصلی جمع آوری فاضلاب دچار گرفتگی شوند.

ناهمواری ساختار لوله: وجود ناهمواری و عدم صافی در جداره لوله می تواند منجر به گرفتگی لوله و ایجاد گرفتگی شود.

اجسام خارجی: ورود اجسام خارجی مانند مو، نوار بهداشتی، سنگ و … به لوله های فاضلاب می تواند منجر به گرفتگی شود.

اینها تنها برخی از عواملی است که می تواند منجر به گرفتگی فاضلاب شود. در صورت بروز مشکلات مربوط به لوله های فاضلاب، استفاده از خدمات تیم حرفه ای لوله پاک کن توصیه می شود.

جدیدترین مقالات
مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. واقعا مشکل داشتم برای تخلیه چاه در حکیمیه که مشکلم را برطرف کردنذ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button