اعزام فوری لوله بازکن به سراسر تهران 09191761396

لوله بازکنی تهرانسر

لوله بازکنی تهرانسر

فهرست مطالب

لوله بازکنی تهرانسر تمامی خدمات خود را در سراسر منطقه تهرانسر ارائه می دهد. از جمله خدماتی که ما ارائه می دهیم چاه بازکنی و لوله بازکنی خیابان تهرانسر می باشد.

شماره لوله بازکنی در تهرانسر

برای درخواست لوله بازکنی تهرانسر تهران کافی است با شماره 09191761396 تماس بگیرید تا یک لوله بازکن متخصص در عرض 30 دقیقه به محل مورد نظر شما برسد.

لوله بازکنی تهرانسر

گرفتگی لوله های فاضلاب از جمله مشکلات رایج در ساختمان ها است. این امر باعث ایجاد مشکلات مختلفی مانند بوی بد، محدود کردن دسترسی به حمام و سرویس بهداشتی، استخر، جمع شدن آب باران در حیاط و پشت بام و غیره می شود. برای رفع این مشکلات، دستگاه های لوله بازکنی در دسترس هستند، اما راه اندازی و تعمیر و نگهداری به صرفه نیست، بنابراین تماس با لوله بازکنی تهرانسر بهترین گزینه است.

لوله بازکنی تهرانسر شبانه روزی

نیروهای متخصص لوله بازکن در تمامی ساعات شبانه روز آماده اعزام به محل و ارائه خدمات می باشند. خدمات لوله بازکنی در تهران فوری و شبانه روزی می باشد. لوله بازکنی تهرانسر گارانتی 100% کلیه خدمات لوله بازکنی تخلیه چاه تهرانسر در منازل مسکونی، مدارس، کارخانه ها، ساختمان های اداری و تجاری، باغ تالار و … را ارائه می دهد. برای ثبت درخواست با ما تماس بگیرید.

خدمات لوله بازکنی در منطقه تهرانسر

کارشناسان لوله بازکنی منطقه تهرانسر در جهت لوله بازکنی و چاه بازکنی خدمات زیر را ارائه می دهند:

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، حمام
  • باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی
  • رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی
  • رفع انسداد لوله حیاط ، استخر و حیاط
  • از بین بردن بوی نامطبوع فاضلاب
  • بیرون آوردن اجسام از چاه و لوله
  • از بین بردن انسداد سخت سیمانی از لوله
  • تخلیه چاه و چاه بازکنی

اگر شما به هر یک از خدمات ذکر شده نیاز دارید، به سادگی با یکی از شماره های  وب سایت تماس بگیرید. متخصصین ما به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی هستند.

روش های لوله بازکنی در تهرانسر

انواع خدمات رفع گرفتگی لوله ها از قبیل پاکسازی لوله های فاضلاب سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حیاط، تراس، پارکینگ و … توسط پرسنلی خبره و مجرب و با استفاده از ابزار زیر در کمترین زمان انجام می شود.

لوله بازکنی با فنر

یکی از محبوب ترین و ساده ترین راه حل ها استفاده از فنر لوله بازکنی است که در 90 درصد موارد می تواند گرفتگی ها را پاک کند. ایده آل برای رفع هر نوع گرفتگی مانند چاه توالت فرنگی و ایرانی، حیاط، کفش پارکینگ و سایر مناطق. لوله بازکن های تهرانسر به لطف تخصص و تجربه خود در استفاده از این ابزارها می توانند چالش برانگیزترین و شدیدترین انسدادها مانند گرفتگی لوله را با سیمان، گچ، قیر و مواد دیگر برطرف کنند.

لوله بازکنی با کمپرسور هوا

این تکنیک هم دانش و هم مهارت نامیده می شود که متخصصان لوله بازکنی تهران از هر دوی اینها برخوردارند. این ابزار برای رفع انسداد شبکه فاضلاب تولید شده توسط فولاد، چدن، پلی اتیلن و سایر مواد و همچنین انسدادهای ناشی از اشیاء خارجی مانند نایلون یا پارچه به خوبی عمل می کند.

لوله بازکنی با موتور ژنراتور

زمانی که مشکلی بسیار پیچیده یا شدید است که با ابزارهای استاندارد قابل حل نیست، متخصصان چاه بازکنی تهرانسر از این دستگاه استفاده می کنند.

چاه بازکنی بدون آسیب و کثیف کاری

لوله بازکن های تهرانسر با به روزترین تجهیزات و تجربه و تخصص فراوان در رفع انواع انسداد قادر به رفع هرگونه گرفتگی در فاضلاب با کمترین کثیفی و بدون خرابی می باشند.

شایع ترین دلایل مسدود شدن لوله فاضلاب

گرفتگی لوله فاضلاب اتفاقی است که ممکن  است برای همه اتفاق بیفتد. با این حال، نکته مهمی که باید به خاطر بسپاریم این است که ممکن است گاهی اوقات سهل انگاری کنیم و ناخواسته خود باعث این ایجاد گرفتگی شویم. موارد زیر شایع ترین علل گرفتگی فاضلاب هستند:

  • انداختن دستمال توالت داخل چاه
  • گذاشتن روغن و غذای باقی مانده در سینک
  • پر کردن لوله فاضلاب با خاک، ماسه و برگ درخت
  • عدم استفاده از سیفون
  • عدم استفاده از در پوش لوله فاضلاب
  • افتادن وسایل داخل چاه
  • انسداد در چاه ها یا لوله های فاضلاب

علائم گرفتگی لوله فاضلاب در تهرانسر

تخلیه کند آب سرویس بهداشتی، نشان از پر شدن چاه

منتشر شدن بوی بد فاضلاب

تخلیه کند آب سینک آشپزخانه

علت گرفتگی، نظارت بر زباله و پاکسازی کف زیر سینک است.

ته نشینی لوله های حمام و فاضلاب، به ویژه در مکان هایی با آب شور

یکی از دلایل مسدود شدن مسیر لوله، خروج آب از سیفون آشپزخانه است.

تخلیه چاه تهرانسر

تخلیه چاه یکی از مهمترین خدمات در تهران می باشد. این کار باید به صورت خودکار و تخصصی انجام شود تا از آسیب یا ایجاد کثیفی جلوگیری شود. در کمترین زمان ممکن، فاضلاب پر شده شما عزیزان را بدون ایجاد آلودگی و آسیب تخلیه می کنیم. در صورت نیاز از لایروبی نیز برای پاکسازی چاه استفاده می کنیم.

قیمت لوله بازکنی در تهرانسر چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال، لازم به ذکر است که تعدادی از عوامل تعیین می کند که در نهایت هزینه چاه بازکنی تهرانسر را تعیین می کند عبارتند از:

  • مدت زمان لازم برای رفع گرفتگی لوله
  • میزان گرفتگی لوله، رفع انسداد بیشتر از حد معمول طول خواهد کشید. البته هزینه بیشتری هم خواهد داشت.
  • تعداد موارد گرفتگی لوله ها.
  • نوع تکنیکی که برای پاکسازی خط فاضلاب به کار می رود

چاه بازکنی تهرانسر و رفع گرفتگی فاضلاب را به ما بسپارید تا بتوانیم با استفاده از بهترین ابزار هرگونه گرفتگی را در سریع ترین زمان ممکن برای شما برطرف کنیم.

جدیدترین مقالات
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button